שמלות צנועות לילדות

אירועים, חגים, שמחות ושבתות - שרק נזכה לכמה שיותר מאלה. אבל לפעמים התארגנות לאירועים האלה יכולה להיות מכבידה, כשאת צריכה לדאוג לא רק לשמלה מתאימה לעצמך, אלא גם לבגדים מתאימים לילדים שלך. בעיקר שמלות צנועות לילדות.

זה הולך והופך יותר מורכב עם השנים, ככל שהן מתבגרות וכבר יודעות מה הן רוצות, או יותר נכון - מה הן לא מוכנות ללבוש. ואז את צריכה להתחשב גם בדעתה של הפאשניסטה הקטנה בבית, נוסף על כל השיקולים האחרים. אז מה חשוב לדעת לקראת קנייה ואיפה מוצאים שמלות צנועות לילדות?

מאפיינים של שמלות צנועות לילדות

שמלות צנועות לילדות מאופיינות קודם כל במאפיינים בקבועים של שמלות צנועות:

חצאית ארוכה יחסית, המכסה את הברכיים, שרוולים ארוכים, המכסים את המרפקים, בדים שאינם שקופים וגזרה ללא מחשוף.

אבל כאשר מדובר על שמלות לילדות, השמלות הללו מאופיינות גם בקווים נוספים, שאינם בהכרח שייכים לעולם השמלות למבוגרות.

בין היתר כשמדברים על שמלות לילדות נהוג להתייחס על בחירת בדים יותר קלילים בעיצוב ובתחושה, הדפסים וצבעים יותר חיים, קישוטים ילדותיים יותר - בהתאם לגיל.

מי קונה שמלות צנועות לילדות?

שמלות צנועות לילדות ולנשים פרצו בשנים האחרונות את גבולות המגזר החרדי והדתי. 

הן הבחירה המועדפת כיום גם על הרבה נשים חילוניות, אשר מעדיפות  ללבוש בעצמן וגם להלביש את בנותיהן בשמלות צנועות.

זה יותר נעים, זה מרגיש יותר מכובד והאמת היא שזה גם הרבה יותר יפה - במיוחד כאשר מדובר על שמלה המיועדת ללבישה לכבוד אירוע חגיגי, לכבוד שולחן חג עם המשפחה וגם לארוחת שישי.

איך לבחור שמלה צנועה לילדה?

בחירת שמלה צנועה לילדה צריכה להיעשות בהתאם לכמה פרמטרים:

  • אופי האירוע ורמת החשיבות שלו - האם מדובר על אירוע חגיגי בפרופיל גבוה, כמו חתונה משפחתית, ערב חג חשוב, או שמא השמלה מיועדת לאירועים קלילים יותר?
  • גיל הילדה - האם מתאים לבחור לה שמלה בעיצוב ילדותי, או שכדאי לבחור עיצוב בוגר יותר? 
  • אופי הילדה - האם השמלה מיועדת לילדה פעלתנית ושובבה, שצריכה חופש תנועה ומשחק? או שהיא מיועדת לילדה קצת יותר בוגרת ורגועה באופיה, שאין לה בעיה לשבת ולעמוד רוב הזמן בשקט?
  • מזג האוויר - האם השמלה מיועדת לחורף או לקיץ?
  • התאמה לפריטי לבוש נוספים - האם כבר יש לכם נעליים שצריך להתאים לשמלה? עליונית או תכשיטים? או שאתם מתכננים להתאים את כל שאר הפריטים לאחר בחירת השמלה?
  • סוג הבד - כאשר מדובר על שמלה צנועה לילדות, חשוב לבחור שמלה מבד נושם, נוח וגמיש יחסית, שיהיה להן נוח ללבוש, לנוע בתוכה ותתן להן תחושה נעימה על העור.

בית האופנה LIRIS כאן בשבילכן האמהות - כדי לעשות לכן לפחות בחירה אחת קלה לקראת האירוע הבא שלכם - את השמלה שתלבשו בעצמכן. דברו איתנו למידע נוסף!